czwartek, 14 lutego 2013

Valentine Soul Podcast for Radio Asfalt

 W przedwalentynkowym zrywie, zupełnie spontaniczne i bez specjalnego zastanawia się oraz planowania, na potrzeby Radia Asfalt, czyli internetowej rozgłośni prowadzonej przez firmę Asfalt Records, przygotowałem takie oto słodkie soulowe słuchowisko. Nie miks, raczej mikstejp, a z pewnością słuchowisko właśnie, wypełnione piosenkami - a jakże - o miłości. Propozycję przygotowania podcastu otrzymałem od Tytusa (szefa Asfaltu) dobrych kilka miesięcy temu. Teraz poczułem wenę, zgarnąłem z półki kilka płyt i nocną porą, bez zbytniego zastanawiania się i planowania, popełniłem takie oto dziełko.
Sporo znanych nazwisk i nagrań, są też utwory i artyści mniej popularni, a na finał jedno z moich ulubionych nagrań "ever".

Premiera podcastu miała miejsce 14 lutego na antenie Radia Asfalt.
Miłego odbioru. Najlepiej we dwoje.


HARPER - 'For Lo♥ers Not Fighters': selection 4 Radio Asfalt

MYSTIQUE - Fill You Up
WEE - You Can Fly On My Aeroplane
NITEFLYTE - If You Want it
BOOTSY COLLINS - I'd Rather Be With You
THE DELFONICS - La-La Means I Love You
MINNIE RIPPERTON - Here We Go
THE VALENTINE BROTHERS - This Kind Of Love (is So Special)
MAIN INGREDIENT - I Am Yours
SYL JOHNSON - Could I Be Falling In Love
CHOCOLATE MILK - How About Love
MARVIN GAYE - Feel All My Love Inside
RAMP - I Just Love You
THE FOUR MINTS - You're My Desire
SHEP & THE LIMELITES - Daddy's Home
THE FLAMINGOS - I Only Have Eyes On You

------> DOWNLOAD <------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz