poniedziałek, 29 lipca 2013

BUSZKERS - Basstion Mix

Oto miks Buszkersa, reprezentanta firmy U Know Me,  przygotowany na potrzeby mojej czwórkowej audycji o nazwie "Basstion". Miks znakomity, w dodatku uzupełniony krótką wywiado-metryczką. Miłego odbioru.


Od kiedy grasz?
Wszystko zaczęło się około 2001 roku we Włocławku, kiedy poznałem lepiej Groha, Jonkpę i resztę grającej ekipy. Wpadałem na gościnne "patataje" oraz lekcje skreczu do Jonkpy i powoli, do przodu jakoś to ogarniałem... Chociaż początki łatwe nie były - np. myślałem, że skreczować można tylko ruszając płytą w tył :) Później zaczęły się lokalne imprezy, następnie studia w Poznaniu, imprezy z MentalCutem, Zambonem i resztą ekipy... Teraz jestem w JuNouMi Crew HQ, czyli w Warszawie i trzęsiemy tym miastem! No, prawie ;)

Jak określiłbyś swój styl i muzykę, którą grywasz?
Staram się grać bardzo różnorodnie, od hiphopu, przez house, po juke i footwork. Dlatego nigdy nie potrafię nikomu wytłumaczyć co gram. Zazwyczaj kończy się to stwierdzeniem, że gram muzykę klubową :-) Gram dynamicznie, bardzo często sięgam po loopy i cuepointy, bo uwielbiam dłuższe przejścia i kombinowanie przy mixowaniu. Nie ma nudy, trzeba trochę popracować!

Produkujesz?
Niestety nie. Multum zajęć w życiu codziennym uniemożliwia mi zajęcie się produkcją... A tak naprawdę to słaba wymówka. Po prostu boję się, że będę siekał same "kwadratowe" asłuchalne kwasy :)

Jesteś związany z firma U Know Me. Czym dokładnie w UKM się zajmujesz, za co jesteś odpowiedzialny?

Ciężko jednoznacznie określić moje kompetencje w UKM. Trochę zajmuję się Social Media, trochę eventami, czasami przesłuchuję różne dema i podrzucam Grohowi, gdy coś ciekawego znajdę... Jak wiadomo to on jest CEO i ogarnia to wszystko, ja jestem tylko jego małym doraźnym pomocnikiem. Santa’s little helper?

Muzyka to twoje główne zajęcie?
Na co dzień pracuję w amerykańskiej firmie z sektora IT, zajmuję się tam... montażem wideo! Zasuwam 5 dni w tygodniu, od 9 do 18. A w weekendy granie, w międzyczasie ogarnianie spraw związanych z UKM, JuNouMi Crew i JuNouCastami... Ogólnie mam co robić :) Jak chyba każdy w tych czasach.

Trzy klasyczne nagrania, po które zawsze chętnie sięgasz w swoich setach...
 LFO - Freak
Notorious B.I.G. - Juicy
Theo Parrish - Falling Up (Carl Craig Remix)

Opowiedz o swoim miksie dla Basstionu...
Mix dla Basstionu to była dla mnie prawdziwa gratka, bo w końcu mogłem się wyżyć. Przez ostatnie parę miesięcy uzbierało mi się kilkanaście kawałków, które kupiłem na Boomkacie czy znalazłem na soundcloudzie, a nie miałem zbyt wielu okazji ich zagrać, bo były zbyt ciężkie... Rzadko mam okazje zagrać imprezę stricte bassową, więc w końcu mogłem popuścić wodze fantazji i zmiksować trochę grubych numerów. Wszystkie raczej oszczędne w strukturze i aranżu, oraz oczywiście z głębokim basem. Taki mój mroczny pasażer DJ’ingu...

BUSZKERS Mix 4 BASSTION

----->  DOWNLOAD  <------

1. Moire - Drugs
2. Lil Silva - The Split
3. Helix - Damnson
4. Walton - Homage
5. Paul Woolford - Mindwash
6. Kingdom - OG Master
7. Salva- Drop That B
8. Bloom - Maze Temple
9. Clap! Clap! - Hold On (feat. LSWR)
10. Lucid - On&On
11. Mala - Noches Suenos (Mala & Simbad Super Dub Mix)
12. Amit - Acid Trip
13. Coco Bryce - Loopa
14. Desto - Chamber 7
15. Bobby Tank - Vorpheum



Przydatne linki:
http://www.soundcloud.com/buszkers
http://www.mixcloud.com/buszkers
http://www.facebook.com/ukm.rec
http://www.facebook.com/JuNouMi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz